vineri, 10 iunie 2011

Memoriile Fetelor Norocoase

Cand ai pentru cine, chiar si bonusurile de 2000 lei (care se adauga la ceea ce castigi) sunt usor de obtinut
(o poveste Fetele Norocoase)

Esti curioasa sa afli cum am ajuns norocoasa? Te previn, povestea nu incepe bine.
M-am lasat de scoala intr-a 10-a.

Chiar daca ma descurcam la engleza si spaniola, parintii nu aveau incredere in mine, nu ma incurajau ca pot, de profii din liceu ce sa mai zic?

Stiti cu toate cum se poarta unii si mai ales, la salariile pe care le iau aproape ca-i inteleg si pe ei.

Efectiv a fost o vreme in care credeam ca mai mult nu pot si treceam prin momente confuze rau. Primul meu contact cu “norocul” a aparut cand l-am cunoscut pe barbatul de langa mine.
L-am iubit din prima clipa asa cum era: tanar si el si fara bani, dar singurul care imi spunea hai pui, stiu ca poti! Ne-am casatorit pe furis si famiile noastre au aflat abia cand eram insarcinata in luna a 7-a, cand ne-am decis sa plecam in Spania, amandoi, si sa lasam fetita cu ei pentru o vreme.
M-am apucat de videochat in Barcelona. Initial, n-am acceptat, dar dupa ce ne-am dat seama ca e doar un job, ca ne face mai fericiti si mai linistiti impreuna…a mers pur si simplu.

Dupa primele doua luni ma simteam mai realizata ca niciodata – adica imi permiteam sa am banii mei. Cand am auzit ca s-au deschis studiouri si la noi, ne-am intors in tara.

Dar aici SURPRIZA: nu se castiga la fel de bine si in unele locuri, conditiile chiar lasa de dorit. Asta nu m-a facut totusi sa nu merg in continuare pe acest job fiindca imi permitea sa-i iau fetitei tot ce are nevoie. [...]

Continuarea e pe blogul fetele norocoase

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.