vineri, 15 iulie 2011

Forum | Bijuterii de colectie


Tu nu ai vrea sa fii una dintre piesele rare de colectie si sa te simti asemenea unei bijuterii? Alaturi de Fetele Norocoase Forum poti deveni una din aceste piese si te poti bucura de atentia pe care o doresti si o meriti. Normal ca esti o bijuterie inca nu ai aflat asta ?
Hai sa iti spun pe bune de ce ar trebui sa te simti astfel, ca sa nu zici ca am ceva eu. Pai uite de ce ar trebui sa te simti ca o bijuterie :
1. Esti frumoasa!!! Daca cineva zice contrariul e un mare dobitoc. Cum sa zica asa ceva, toate suntem superbe. Suntem rare, nu ne gasesti la orice colt de bloc si ne merge mintea brici, n-ai treaba. Pai cum sa nu ne mearga mintea ca doar jucam tipii pe degete ;))
2. Ai foarte multe de oferit!! Cine incearca sa isi forteze norocul cu tine mai bine si-ar lua o vesta de protectie ca nu se stie cum ies treburile. Tu, fata mea, stai linistita ca esti cea mai tare, nimeni nu ajunge la tine.
3. Esti o prietena demna de respect!! Ce nu e asa? Eu sunt sigura ca esti o tipa super misto care abia asteapta sa aiba multe prietene si sa se distreze la maxim fara sa ramana singura niciodata.
4. Nu barfesti si nu minti, ceea ce este superfain. Mai rar asa oameni care stiu ce insemana respectul si sa isi vad de treaba lor. Ei, calitatea asta sigur o ai. Bravo ai nota 10 aici! J
5. Esti protejata de o alarma imbatabila. Trebuie sa tii minte ca nimeni nu poate ajunge la tine, nu trebuie sa te simti obligata de altii sau de imprejurimi sa fii in alt fel decat asa cum esti tu. Ai protectie 150% nu 100% J si grijile ajung deja pe ultimul loc in clasament. So don’t worry, be happy.
6. Te simti bine in pielea ta!! Nota 20 pentru Fetele Norocoase Iasi, pentru acest atuu imbatabil. Pfaaaiii, pai daca tu te simti bine asa cum esti tu gandestete cum te vad ceilalti...nu stii?? Uite iti zik eu: ei te vad ca pe o fata superfaina si supertare careia ii cazi la picioare numai daca te priveste.
Eeeiiii, Mihaela Aioanei este de acord cu mine aici....thehehehe. Pai cum sa nu fie ca doar ea stie ca tot ce am zis e adevarat. Pai si atunci, fetele mele, nu veniti pe la noi daca tot sunteti asa de tari? Hai ca eu chiar vreau sa vad niste fete asa puternice si hotarate......ce ziceti ????;;)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.