joi, 30 iunie 2011

Forum | Carti pline de inspiratie


Carti pline de inspiratie pentru Fetele Norocoase
Am stat si m-am gandit mult ce anume as putea sa le dau Fetelor Norocoase de pe forum sa citeasca. Ma gandeam la carti pasionale, dramatice, cu dragoste si suferinta si multe emotii de tot felul. Apoi m-am gandit sa fac o lista cu cele care mi-au placut mei foarte mult si a iesit ceva de genul:
Amantul doamnei Chatterley o alta carte pe raftul meu care m-a invatat foarte multe lucruri. Am invatat din ea ca atunci cand viata pe care o ai nu te mai satisface, trebuie sa cauti in alta parte pe cineva pe masura ta. Asa cum protagonista romanului isi gaseste iubirea intr-o persoana simpla si saraca, care o face foarte fericita si banii nu mai conteaza in viata ei, asa prefer sa privesc si eu viata. Trebuie sa risti pentru a obtine ce vrei si pentru a fi fericita. Nu stiu daca am prezentat-o si Fetelor Norocoase de pe forum, insa cu prima ocazie o voi dezbate cu ele.
Pana La Lasarea Serii este un roman erotic scris de un domn japonez, care povesteste cum o tanara domnisoara este intr-o relatie cu un barbat matur, iar tanara nu vrea sa renunte la virginitatea ei si de fiecare data infraneaza dorintele celuilalt si actiunile sale. Am stat mult sa inteleg care era de fapt faza cu aceasta domnisoara si m-am prins in final ca ii placea sa se joace cu cel de langa ea. Il facea sa o doresca dar nu ii dadea nimic inapoi si astfel barbatul statea si o astepta sperand ca va avea o sansa.
Mi-a placut aceasta carte si m-am gandit ca si Fetele Norocoase Iasi pot fi domnisoara din acesta poveste. Si noi suntem mari cuceritoare si ne place sa ne jucam cu cei din spatele camerei de filmat. Le aratam mereu ce si-ar dori sa vada numai ca nu ne pot avea.
Pamantul de sub talpile ei este un roman oriental plin de suferinta si iubire neimplinita. Doi indragostiti se despart la un moment dat. Ea isi doreste faima si bani, iar el vrea o viata simpla fara griji. Dupa despartirea lor el o cauta mereu pe ea, in celelalte femei pe care le intalneste. Cauta zambetul ei, respiratia ei, corpul ei si felul ei de a fi si devine dependent de ea pana in punctul disperarii.
Trebuie sa recunosc ca m-am simtit putin ca acea femeie din roman si acum poate ii inteleg si eu pe cei care ma doresc si care isi imagineaza ca fac dragoste cu mine cand sunt cu prietenele sau amantele lor. Si pe noi, Fetele Norocoase Iasi, ne cauta barbatii peste tot si ar vrea macar o bucatica din noi sa fie si in alta femeie.
Minunat, nu-i asa? Hmm, cred ca am sa o intreb si pe Mihaela Aioanei pe forum sa vad ce carti imi mai recomanda, poate asa ne facem o mica biblioteca a Fetelor Norocoase. Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.