vineri, 17 iunie 2011

Forum | Ce telefoane au in geanta fetele norocoase?


Ce telefoane au in geanta fetele norocoase?
Da, asta e interesant de aflat. Chiar nu m-am gandit la acest lucru pana acum. Cred ca ele sunt foarte cochete si au ultimele telefoane la moda. Cand iti permiti ceva doar pentru tine, nu regreti banii pe care ii dai pe obiectul respectiv.
Eu am in geanta doua telefoane, nu unul. Nu le iau neaparat ca sa par ca am bani sau sa demonstrez cuiva cat de importanta sunt. Am un telefon pe care il folosesc doar pentru colegii de serviciu si unul pe care il folosesc pentru persoanele din exterior. Nu ma dau in vant dupa telefoane sofisticate. Atata timp cat pot vorbi la ele, nici nu ma dau in vant dupa altceva.
Cand le-am intrebat pe fetele norocoase pe forum ce fel de telefoane le plac si ce au in geanta, multe dintre ele si-au scos pe loc posesiile si eu am ramas surprinsa sa vad mici minunatii ale tehnologiei, ce se potrivesc perfect cu personalitatea fiecaruia.
Eu, fiind mai serioasa de fel, prefer culorile simple, sobre, fara mult sclipici sau imprimeuri. Alte fete, fiind mai visatoare, au imprimeuri pe telefoane in diferite culori sau poarta accesorii interesante care sa fie usor observate de catre ceilalti.
Multe dintre fetele norocoase recunosc ca si-au cumparat telefoane care sa atraga privirile celor din jur. Noi fetele suntem de parere ca un lucru care ne caracterizeaza este bine sa fie pus in evidenta pentru a ne ajuta sa fim mai usor remarcate.
Eu privesc telefonul doar ca pe un simplu mijloc de comunicare, insa nu ratez nici o sansa de a fi alaturi de fetele norocoase iasi atunci cand vor sa mearga la astfel de cumparaturi. Imi place sa vad ce vor sa isi cumpere si parca ma tenteaza si pe mine sa imi iau ceva mai expresiv.
Fetele sunt foarte fericite cand reusesc sa isi cumpere ceva ce isi doresc foarte mult si eu nu pot decat sa ma bucur pentru ele, chiar daca nu ma dau in vant dupa telefoane sofisticate. Imi place sa profit de ocaziile in care putem fi impreuna fara sa fim deranjate de munca si de alti clienti.
Timpul pe care il avem la dispozitie pentru a sta impreuna este foarte pretios si ca mai toate femeile dorim sa ne bucuram de el cat mai mult. Prietenia ce ne leaga si momentele in care suntem impreuna indiferent de situatii ne fac sa ne simtim ca surorile. Chiar si o banala discutie despre telefoane este de ajuns pentru a ne apropia una de cealalta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.