sâmbătă, 25 iunie 2011

Forum | Inca o zi fantastica!


Inca o zi fantastica!
Fetele Norocoase nu au parte de stres! Ele nu stiu intr-adevar cum e sa stai peste program sau cum sa te certi cu sefii! Ele stiu doar cum sa-si traiasca viata mai frumos!
“Nu mi-a venit sa cred ca pot sa existe oameni atat de seriosi! Nu auzisem de la prietenele mele decat de joburi stresante, la care intarzie salariile, ore peste program, certuri cu sefii, munca epuizanta, fara pauze de masa. Fetele norocoase de pe forum sunt intr-adevar norocoase! Primesc banii la zi, primesc bonusuri, lucreaza in intimitate, in conditii de lux chiar, si au si timp liber pe care si-l petrec distrandu-se! Eu, nu prea, pentru ca invat pentru scoala de soferi! Si sunt asa de mandra de mine pentru ca e platita din banii mei, fara ajutor de la parinti sau alte imprumuturi! Eu am reusit sa fac treaba asta singura!”. Cam asa descrie Bianca atmosfera de la Fetele Norocoase Forum!
Initial am crezut ca exagereaza si ca poate e platita in plus sa-mi raspunda asa. Insa, la cateva zile dupa aceea m-am intalnit intamplator cu Ioana, o alta Norocoasa, pe care am intrebat-o cum a ajuns sa lucreze in domeniu si cum i se pare. Stiam ca are deja un an de cand face treaba asta! Mi-a raspuns cu un zambet larg: “Mai, cum sa-ti spun? Eu am deja un an de cand lucrez si pana sa ajung la Fetele Norocoase intentionam sa ma las de meserie! E greu atunci cand nu te inteleg sefii, e tare complicat! Ce-i fain e ca am intalnit-o pe Mihaela Aioanei pe forum si de atunci asta e jobul meu preferat! Uite, saptamana trecuta de exemplu mi-am luat bonusul pentru luna mai si ghici ce? I-am luat fratelui meu ceasul pe care si-l dorea de mult! Sunt eu egoista, dar cand vine vorba de frate-miu, nimic nu-i mai presus!”.
Am intrebat-o daca toate Fetele Norocoase gandesc ca ea, sau sunt si care cred ca asta e doar un compromis? A luat o atitudine serioasa: “Mai, sa fiu sincera, habar n-am ce gandesc celelalte. Cand iesim impreuna suntem ca niste surori, radem, glumim, barfim invidioasele! Tot ce stiu e ca multe si-ar dori sa fie ca noi: rasfatate zilnic, fara grija zilei de maine, eventual cu cateva dorinte taiate de pe wishlist! Si mai stiu ca eu n-as fi avut niciodata toate lucrurile pe care le am si n-as fi ajuns niciodata sa mananc la Pergola sau sa-mi iau rochii de la Irina Schrotter daca nu erau Fetele Norocoase. Si, la sfarsitul zilei, nu poti decat sa multumesti pentru inca o zi fantastica din viata ta!”
Toate Fetele Norocoase gandesc asa! Toate se considera norocoase, toate au pentru ce multumi in fiecare zi! Pentru tine cum a fost ziua de azi?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.