miercuri, 22 iunie 2011

Forum | Sunt fetele norocoase cu adevarat norocoase?


Pot spune ca este foarte adevarat. Daca nu as fi fost norocoasa, nu as mai fi printre Fetele Norocoase de pe forum. Ma consider o persoana norocoasa de felul meu, pentru ca au fost multe momente in viata cand s-a dovedit ca asa este.
Aud in jurul meu persoane care spun ca nu au noroc sau ca sunt ghinioniste si nu au parte de nimic din ceea ce vor. Ganduri de acestea sumbre au existat si in randul fetelor norocoase la un moment dat. Atunci am fost curioasa sa aflu de ce se poarta asa si cum anume sunt afectate.
Una din ele avea o perioada mai greu de explicat si mereu am auzit-o spunand ca nu are noroc, ca nu are nimic si ca viata ei nu este asa cum ar vrea ea sa fie. Pe langa faptul ca se gandea ca totul i se intampla doar ei, nu avea spor la serviciu si nu mai reusea sa faca fata.
Am avut atunci inspiratia de a o invita la mine cateva zile. Eu avand prieteni intr-un alt oras ceva mai linistit am zis ca este o idee buna pentru a o indeparta de mediul care ii starnea aceste sentimente. Am reusit sa o conving ca este cel mai bine pentru ea sa se odihneasca si sa vada lucrurile dintr-o alta perspectiva.
Am avut cu ea discutii interminabile, dar am reusit sa ma apropii de ceea ce o deranja de fapt si sa ii arat ca este o fata norocoasa si ca nu are de ce se teme. I-am explicat destul de bine ca problemele pot fi rezolvate si ele nu ar trebui sa o afecteze prea mult.
Este dificil si pentru mine cand trebuie sa am acest gen de discutii cu Fetele Norocoase. Fiecare vede problema in felul propriu, iar eu, reusind sa fiu obiectiva, le pot indruma catre o solutie m-ai simpla decat ceea la ce se gandesc ele.
Fetele Norocoase Forum sunt mereu gata sa discute despre ceea ce le dearnjeaza sau sa ceara un sfat atunci cand simt o greutate imensa pe umerii lor. Eu incerc sa le sustin si sa le ajut astfel incat sa nu se simte neglijate si neimportante.
Toate Fetele Norocoase ar trebui sa stie ca ghinionul le-a parasit de mult si tot ceea ce trebuie sa faca acum este sa se concentreze asupra a ceea ce au castigat in tot acest timp si sa se bucure de reusitele lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.