joi, 14 aprilie 2011

Ana - Aici, la Fetele Norocoase, ma simt Acasa!

fetele norocoase ana
Cum am ajuns eu la Fetele Norocoase? Pai, ca orice fata, imi doream sa fiu independenta si sa imi permit tot ce vreau. Am gasit cateva job-uri, dar sefii erau fie neseriosi, fie plateau foarte prost.
Uitandu-ma in ziar, imi sare in ochi anuntul "Fetelor Norocoase".... "Mmm, suna bine" mi-am spus si m-am hotarat sa incerc, desi eram sceptica in privinta videochat-ului.
M-am intalnit cu doamna Mihaela, mi-a facut cunostinta cu fetele norocoase (fete de nota 10 de altfel!!!) , mi-a aratat camerele si mi-a explicat tot ceea ce tine de videochat.
Datorita ei, cuvintelor frumoase si a tot ceea ce mi-a oferit, am ramas aici, la Fetele Norocoase. Datorita ei imi permit sa imi cumpar tot ce imi doresc! (ieri mi-am luat laptop Acer cu o parte din banii castigati aici :D )

Un comentariu:

  1. Ana, felicitari, esti o persoana, care in mai putin de o luna a reusit sa obtina rezultate foarte impresionante, un mare 10 cu plus pentru tot ce faci. Te admir de suflet.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.