sâmbătă, 16 aprilie 2011

O zi frumoasa :) by Erika- Fetele Norocoase

fetele norocoase zi frumoasa
O zi frumoasa... :)
E soare afara si sunt atat de binedispusa! M-am trezit devreme, desi azi nu aveam mai nimic de facut...
M-am invartit prin casa, mi-am cautat treaba, dar ma simteam singura. Am luat telefonul si am sunat la Fetele Norocoase ;))
Cateva dintre ele nu lucreaza azi. :)
Le-am spus despre starea mea de spirit si am hotarat sa ne intalnim pentru o sedinta de shopping. E ziua celei mai bune prietene a uneia din fete si vrea sa ii faca ziua de neuitat. ,,Dar intai ... ce-ar fi sa mergem la Studio sa vedem ce mai fac fetele?" Am izbucnit toate in ras. Nici macar in zilele libere nu vrem sa stam acasa! :))) Ne face mare placere sa ne petrecem timpul impreuna si mai ales la Studio!... E o atmosfera atat de primitoare, atat de vesela... Te simti ca la tine acasa! :)
Ajunse acolo, am gasit-o pe Anastasia trista... Este in continuare certata cu parintii ei... Desi astazi e ziua ei de nastere, tatal ei nu a sunat-o inca...
Asa ca am vorbit cu fetele norocoase si am decis sa punem toate bani sa ii oferim Anastasiei o zi ca altadata! :D
Spa, manichiura, pedichiura, frizura noua, shopping si diseara o cina la un restaurant ,,fancy" din oras. Suna bine, nu-i asa? :)

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.