miercuri, 13 aprilie 2011

Videochat-ul: prostitutie sau video chat? by Erika- Fetele Norocoase

fetele norocoase videochat
Stau si citesc articolul Cristianei - fetele norocoase iasi - si nu imi pot reveni din uimire: pana la urma ce facem? Ne vindem imaginea si sunt atatea femei (fete norocoase) extraordinar de admirate, de iubite care fac asta: Beyonce isi vinde imaginea, Heidi Klum isi vinde imaginea, atatea fete care au pozat in Playboy! Atatea actrite care apar nud: Sharon Stone in 'Instinct primar'...
Ceea ce facem noi nu e chiar asa de rau! :) De fapt, ceea ce facem noi e chiar okay! Si stiti de ce? :)

Pentru ca nu exista om care sa nu se fi atins macar o data, sa nu se fi mangaiat macar o data, sa nu se fi jucat cu propriul corp macar o data ;)

Poate voi nu vreti sa recunoasteti: okay, nici nu trebuie. Dar nu ne judecati, nu ne jigniti. Avem dreptul de a alege. :)
Aleg sa fac videochat pentru ca sunt singura intr-o camera, pentru ca e corpul meu, pentru ca sunt intr-un studio in care NU se practica prostitutia, un studio care se respecta, care e corect.
DA, tot ce facem e online. NICIODATA nu ne intalnim cu membrii de pe site-uri: TOTUL ESTE VIRTUAL! ;)
De ce sunt apreciate femeile ca Beyonce, Kim Kardashian, Jessica Alba sau Carmen Electra pentru ca au pozat nud in Playboy?

Romani: trebuie sa renuntati la prejudecati si sa ganditi liber!
Atata timp cat nu fac sex pe bani, nu ma culc cu barbati si am principii, nu am de ce sa-mi fie rusine! ;)
Sa aveti o zi minunata! :)
Si sa aveti mintea deschisa! ;))
Cu drag, Erika - fetele norocoase ;)

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.