duminică, 17 aprilie 2011

Ieri am fost la shopping ;) by Erika

fetele norocoase shopping
Ieri am luat-o pe Lavinia de manuta si am fost la shopping ;))
Era o zi prea frumoasa ca sa o irosim in casa, asa ca m-am urcat intr-un taxi, am mers dupa Lavinia si am fost la Iulius Mall, la Moldova Mall, la vanatoare de haine, pantofi, accesorii, bijuterii si bineinteles lenjerie intima... :) studio fetele norocoase.
A fost o zi grozava, am fost si am mancat la Oscar cu toate sacosele dupa noi, aratam ca doua nebune.
Am stat la discutii, la povesti, am ras, ne-am distrat si am cheltuit o gramada de bani :))
Eu mi-am luat 2 perechi de pantofi ;)) iar Lavinia si-a luat 3 rochite si manusi din dantela neagra :X:X:X:X:
Si cum se putea incheia o zi cu asta? Am fost si la film... My Happy day :) Va puup ;)

Cu drag, Erika - fetele norocoase.

4 comentarii:

  1. a-ha... deci fetele se distreaza! :D
    ma bucur sa aflu asta! ;))
    joi seara in club, shot dupa shot, din cate povestea Lavinia inainte de sedinta... :D
    iar azi la shopping
    un trai si-o viata! :X:X:X

    RăspundețiȘtergere
  2. aaa... si mai vroiam sa spun ceva:
    fetele din poza chiar seamana cu voi doua, Erika si Lavinia, the real girls! @-)

    RăspundețiȘtergere
  3. dar de umbrelele alea din dantela neagra de ce nu ati pomenit nimic?... :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Cea mai mare placere a femeilor cred ca este mersul la cumparaturi, dar hai si sa recunoastem ca si ne pricem la asta. Cind avem programata urmatoarea sedinta de shoping ??? Va pop si va imbratisez cu drag :)))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.