miercuri, 27 aprilie 2011

:) o carte pe care v-o recomand cu toata caldura! by Ana

fetele norocoase carte
este 'Luni de fiere', de Pascal Bruckner! mi-a placut la nebunie, inca de la primele pagini pana la final... fetele norocoase iasi.
Iar finalul a fost... mm... cum sa-ti spun?... NEASTEPTAT!!!
o carte care pare a fi atat de reala daca ai curajul sa citesti printre randuri... :)
din cate stiu, Josephina, colega mea, teamleader-ul turei de dimineata, a citit-o si ea cu ceva timp in urma... :D
abia astept sa vad ce a simtit dupa ce a citit aceasta carte... :)
Josephina, astept cu interes comentariile tale... :D
si, daca mai sunt colege de ale noastre care au citit-o, astept cu nerabdare sa le aflu opiniile! :)

Un comentariu:

  1. O carte care am citit-o si eu ceva timp in urma, si de care am ramas suprins placuta,lucruri interesante si captivante, care mi-au schimbat parerea despre multe lucruri ce tin de o relatie. Recomand cu placere pentru toata lumea

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.