vineri, 1 aprilie 2011

Sa va explic! by Erika Fetele Norocoase

fetele norocoase explicatie
Ma vad nevoita sa va explic unele chestii din cauza unui comentariu destul de rautacios primit pe blog.
In primul rand: eu sunt o camgirl. Da, fac videochat ;) Nu mi-e rusine, n-am de ce: m-am logat in camera, sunt singura, nu ma deranjeaza nimeni, nu ma priveste nimeni, in afara celor pe care ii aleg EU sa ma priveasca, nu fac nimic din ce nu vreau sa fac. Fetele Norocoase Iasi.
Mi se pare logic sa-mi iau amenda daca intarzii, daca nu fac curatenie cand imi termin programul, daca incalc reguli, reguli fara de care ar fi haos si o zic din perspectiva unei camgirl, nu a doamnei Mihaela sau a altor persoane.
Cum ar fi sa traim fara sa strangem dupa noi, fara sa facem curatenie, fara sa venim la timp la job, fara sa ne respectam?
HAOS, DEZASTRU!
De aceea exista aceste reguli si de aceea noi le respectam.
"Pink" (cea care a lasat comentariul), vreau sa te anunt ca esti prima care lasa un astfel de comentariu. Daca limbajul tau ar fi fost civilizat, ti-as fi aprobat comentariul... Dar noi, Fetele Norocoase, nu vorbim ca la mahala, nu folosim cuvinte abjecte, triviale!
Ai vreo plangere? Nicio problema, te ascult, iti accept comentariul, cu singura conditie sa vorbesti frumos si civilizat.
Ma deranjeaza vorbele astea aruncate in vant, cand e clar ca ori minti, ori chiar nu ai fost aici si nu stii despre ce e vorba.
Nu a fost moment in care sa fi avut nevoie de ceva si doamna Mihaela sa nu ma ajute. Intotdeauna ne ajuta, intotdeauna ne sprijina... Nu stiu la cate studiouri se intampla ca "Seful/Sefa" sa fie atat de amabil/a , sa aiba grija de fete asa cum se intampla la noi... Dar nu cred ca-s prea multe ;) .
Eu nu vorbesc degeaba aici. Stiu ce se intampla, stiu cum stau lucrurile, eu vorbesc din propria experienta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.