joi, 31 martie 2011

Perspectiva mea asupra videochat-ului , by Cristina- Fetele Norocoase

fetele norocoase video chat
Cum mi-a schimbat mie viata videochat-ul?
Ar fi foarte multe de spus: am intalnit la Fetele Norocoase persoane extraordinare care mi-au schimbat stilul de viata si modul de a gandi, care m-au ajutat enorm atunci cand am avut o problema.
Am ocazia sa fac multe persoane fericite prin jobul pe care il am si cred ca niciodata nu o sa regret ceea ce fac. :)
Intr-adevar, pe aceste site-uri sunt si persoane nepoliticoase, dar atmosfera din casa Fetelor Norocoase e intotdeauna vesela, optimista, iar asta ma incurajeaza mereu! :D
Este adevarat ca la inceput eram constransa de situatia financiara, dar in momentul de fata imi place sa vin la studio! ;)
Eu ma consider norocoasa si pentru ca am descoperit aici niste persoane minunate, cu o alta perspectiva asupra videochat-ului. Aceste persoane m-au facut sa ma simt ff bine aici! :)

Videochat-ul mi-a schimbat viata in bine! :) Studio Fetele norocoase mi-a schimbat viata in bine! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.