joi, 17 martie 2011

O mica prezentare a Fetelor Norocoase :) by Erika

Numele meu e Erika, sunt studenta la marketing si, in timpul liber, am aceeasi pasiune: marketingul.
Intotdeauna mi-a placut sa imi "promovez" imaginea si sa am grija de ea, de aceea mi-am dorit sa ma ocup de partea de "Public Relations" a Fetelor Norocoase.
La Fetele Norocoase ai parte de intelegere, respect, intimitate, prietenie si indrumare. La ce ma refer? Pai stai sa iti explic:
Intelegere:
Tu iti faci programul, tu alegi daca vrei sa vii dimineata, dupa-amiaza sau seara, tu hotarasti in ce zile vrei sa lucrezi si in ce zile vrei sa fii libera. Nimeni nu iti impune vreodata sa faci ceva ce nu vrei. Intr-un fel, esti sefa ta :)
Respect:
Suntem un colectiv unit, suntem prietenoase, ne sprijinim una pe cealalta. Nimeni nu o sa te jigneasca, nimeni n-o sa iti vorbeasca urat.
E adevarat, avem reguli si asta doar pentru buna functionare a sistemului familiei noastre. Reguli de genul:
Nu facem pe sefele; Nu vorbim urat; Nu intarziem la program; Anuntam din timp daca nu putem ajunge la program.

Intimitate:
Cand ai intrat in camera unde te loghezi, esti singura in camera, nu intra absolut nimeni in acea camera pana nu ti-ai terminat tu programul acolo.
Te-ai intrebat vreodata ce facem noi cand ne intalnim pe strada? Ne salutam, ne intrebam una pe cealalta ce facem... Oricine intreaba de unde ne cunoastem raspunsul va fi "de la facultate; de la alti prieteni; am fost vecine; etc" Nu ne dam de gol, nu ne param... :)

Prietenie si indrumare:
Dupa cum am spus, suntem prietene! La inceput, primesti indrumare de la doamna Mihaela si de la celelalte fete. Orice ai nevoie, trebuie doar sa ceri! Orice doresti sa afli, trebuie doar sa intrebi! ;)
Iti vom prezenta camerele, fetele, site-urile pe care te vei loga, iti vom da sfaturi, iti vom spune trucuri ale noastre, iti vom fi alaturi! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.