marți, 22 martie 2011

Cum am ajuns la Fetele Norocoase - by Andrada

Ma numesc Andrada si lucrez cam de o luna la "Fetele Norocoase". Am ales acest studio pentru ca mi s-a parut cel mai cochet de studio de videochat din Iasi.
Am ajuns aici dorindu-mi sa am banutii mei, cat mai multi, sa pot sa-mi permit orice fara sa depind de nimeni.
Din ziua in care am ajuns aici si mi-am castigat primii banuti, am inceput sa am mai multa incredere in mine!  :)
Fetele Norocoase, colegele mele, sunt persoane foarte deschise, foarte saritoare, care te ajuta la nevoie!
Fetele Norocoase este pentru mine un drum in viata care iti deschide multe oportunitati: posibilitatea de a termina cu bine o facultate, posibilitatea de a incepe un master si, de ce nu, posibilitatea de a-ti cumpara o masina  :)

P.S.: miercuri am examen la scoala de soferi... tineti-mi pumnii!  :D:D:D

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.