joi, 17 martie 2011

Fetele Norocoase- Colacul meu de salvare... by Erika

M-am trezit intr-o situatie nu foarte roz: dupa ce am muncit o luna intreaga si mi-am primit doar jumatate din salariu, seful mi-a spus ca "serviciile mele nu mai sunt de folos". Apoi, saptamani intregi s-au scurs cautandu-mi un loc de munca, un colac de salvare...
Aceasta este povestea mea si a "colacului meu de salvare"- Fetele Norocoase:
Stateam cu prietena mea cea mai buna pe balcon, cu o cana de cafea in mana, cu ziarul in fata, cautam locuri de munca...
"-Nimic... Cum se poate sa nu fie nimic? Pagina asta parca se micsoreaza pe zi ce trece.
-Erika, nu dispera, intotdeauna exista o solutie... daca nu... inseamna ca nu exista problema!
-Ma apuc de VideoChat.
-Vorbesti serios?
-Nu..."
Si-au trecut alte doua saptamani si pagina de locuri de munca tot se micsora, totul mi se parea amar si nu gaseam o solutie, chiria se apropia, bani nu mai aveam... ce sa fac?
"Trimit un mail... e un mail... sa vad si eu despre ce e vorba. Macar sa pot spune ca am incercat." Dupa ce am cercetat atent pagina cu anunturi de VideoChat, adica dupa vreo 3 ore, m-am hotarat sa trimit mail la 3 firme de VideoChat. Zis si facut, am verificat mail-ul din 5 in 5 minute dupa ce l-am trimis. Primul raspuns a fost de la Fetele Norocoase... aveam emotii de parca eram la prima intalnire :)))
Nu era deloc ce ma asteptam! Mi s-a raspuns intr-un mod atat de prietenos, de calduros, incat nu-mi venea sa cred! Am inchis mail-ul senina si abia a doua zi am sunat-o pe doamna Mihaela. Ne-am intalnit, am discutat si am decis sa ma angajez aici. :)
Am doua luni de cand lucrez la Fetele Norocoase si pot sa spun ca sunt o "norocoasa". :) Fetele de aici sunt amabile si prietenoase, atmosfera in casa Fetelor Norocoase e calda, linistita, foarte placuta!
Aici mi-am gasit prietene, sprijin, sfaturi. Aici mi-am regasit increderea in mine... pot sa pun ca am mai multa incredere in propriile forte, pot sa spun ca ma descurc chiar foarte bine... si nu doar pe plan financiar... pe toate planurile.
Noi nu suntem doar angajate la Fetele Norocoase, noi suntem o familie! :)
Cu drag, Erika.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.