joi, 24 martie 2011

Fii desteapta, fii si tu o FATA NOROCOASA! :d by Denisa

:Hello there!  :) Ma numesc Denisa si fac parte din familia Fetelor Norocoase de o luna si jumatate.
Stiu ca esti speriata, te inteleg si eu am fost la fel ca tine atunci cand ma gandeam la acest job, la videochat. :)
Dar, crede-ma pe cuvant: nu e deloc asa cum "zice lumea"! Mi-am dat seama ca acesta nu e doar un job, e ceva mai mult. Implica multa seriozitate si totodata distractie. Da, distractie, pentru ca, pe langa faptul ca se castiga foarte multi bani, ma si distrez foarte mult!;)
La fel ca si tine, sunt studenta si nu am timp pentru un job full time. Cand am cautat prin ziare un loc de munca, tot ce gaseam era "videochat, videochat, videochat". Intr-o zi, iubitul meu mi-a spus:" hai sa ne uitam pe site-uri...sa vedem despre ce este vorba". Si ne-am uitat, si ne-am uitat... zi de zi si am analizat fiecare site in parte. Unul singur insa mi-a atras atentia cel mai mult: Studioul Fetelor Norocoase.
In primul rand, mi-a placut cum suna :) In al doilea rand, toate cuvintele pe care doamna Mihaela le-a scris pe site m-au determinat sa incerc, sa ma interesez sa aflu mai mult :) "Respect, corectitudine si discretie", aceste cuvinte m-au atras, mi-au inspirat incredere. Am citit si recitit site-ul pana cand mi-am facut curaj si i-am dat add pe messenger doamnei Mihaela.
Am fost surprinsa cu cata caldura si cat de frumos mi-a vorbit! Am stabilit apoi o intalnire pentru a vedea studioul si am fost fermecata de aceasta casa a FETELOR NOROCOASE. Si asa m-am angajat. :)
Acum ma consider una din cele mai norocoase fete, tocmai pentru ca iubitul meu a inteles ce inseamna videochatul si este intru totul de acord cu acest job!  :)
Am avut emotii la inceput, dar apoi totul a mers bine. Tot ce conteaza este sa fii tu insati si sa zambesti cat mai mult in fata camerei!
Nu mai ezita! Vino sa ne cunosti! Vei vedea ce atmosfera minunata este la noi si sigur iti va placea din prima, exact cum am patit si eu!  ;)
Aici iti vei gasi prietenele pe care poate nu le-ai avut niciodata!

Te astept in familia noastra!
Fii desteapta, fii si tu o FATA NOROCOASA!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.