sâmbătă, 26 martie 2011

Fetele Norocoase pentru mine - by Lili

Am sunat la numarul din anunt, m-am intalnit cu doamna Mihaela si atunci a inceput experienta de a fi o "norocoasa".
De la primul pas in studio, mi-a placut instantaneu! Erau fete in hol care se simteau foarte bine, povesteau, glumeau, radeau, era un mediu foarte placut :).
Curand, am aflat detalii despre ce trebuie facut, detalii despre job. Mi-au placut foarte multe lucruri: ca puteam lucra singura in camera, ca nu-mi spune nimeni "fa aia, fa cealalta...".
Aici, intimitatea e foarte importanta pentru toata lumea. Pe langa toate acestea,  discutiile pe care le am cu fetele ma ajuta foarte mult, in ele am gasit adevarate prietene :)
Fac banii exact cum vreau, poate fi expresia ideala, si sa-i primesc in aceeasi zi e de vis ;).
Programul mi-l fac cum vreau si nu ma deranjeaza la facultate, pot sa spun sincer ca vin aici de placere si chiar am fost motivata pe parcursul acestor 3 saptamani.
Pana acum chiar am avut parte de tot ce mi s-a promis, sedinte de infrumusetare, accesorii si vestimentatii, plus un mediu de lucru extraordinar de placut.
Toate astea ma ajuta si in viata de zi cu zi,  in afara studio-ului, am inceput sa fiu mai deschisa, mai cu chef de viata si de distractie.
Imi pare bine ca am venit aici si ma bucur pentru ca fac parte si eu din grupul "FeteleNorocoase"!    :)

Un comentariu:

  1. si noua ne pare bine ca te avem printre noi, Lili! :)
    bine-ai venit la Fetele Norocoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.