joi, 17 martie 2011

O zi cu Fetele Norocoase :) -by-Ana

Buna!  :)
Numele meu este Ana si, ca sa intelegi mai bine de ce iubesc acest job, iti voi prezenta o zi din casa Fetelor Norocoase.  :D
Indiferent daca vin in tura de dimineata, dupa-amiaza sau de noapte, sunt primita cu foarte multa prietenie si tot ce vad in jurul meu sunt multe, dar multe zambete... Si asta ma face sa ma simt acasa si mult mai increzatoare...   :)
Imi aleg o camera si  am de unde alege: sunt foarte multe camere cu un design superb!
Cand sunt logata pe site-uri, am parte de foarte multa distractie alaturi de prietenii mei virtuali. Sunt mereu eu insami si ei apreciaza asta: rad, glumesc, dansez, totul pentru a ma simti bine atat eu cat si ei. Plus ca, pe langa faptul ca ma distrez, iau si bani pentru asta- deci  am toate motivele sa imi placa acest job! Dar persoana careia ii multumesc ca am reusit sa trec de perioada de adaptare in "lumea" video-chat-ului este doamna Mihaela: ea a fost mereu langa mine in fiecare zi, in fiecare ora si de fiecare data cand apelam la ea, ea ma ajuta si imi raspundea cu cea mai mare caldura pe care o poate darui o persoana...
Cand imi termin tura ies din camera zambind :)...
Cam asa arata o zi in casa Fetelor Norocoase :) Si aici fetele sunt si niste adevarate prietene: eu ador sa ne intalnim toate si sa ne distram asa cum numai Fetele Norocoase stiu...
Te invit sa vii macar sa vezi despre ce e vorba!  ;)
Crede-ma, nu ai sa regreti nici o clipa, ba chiar cred ca o sa iti doresti sa te intorci in casa noastra!  :)
Vorba cantecului: "Casuta noastra cuibusor de nebunii... te asteapta ca sa vii..."    ;))
Muahhhhh :*

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.