miercuri, 23 martie 2011

Adevarul - by Oana

Inainte sa incep sa vin la Fetele Norocoase, aveam o parere foarte proasta fata de videochat.
In primul rand, pot spune ca mi-am schimbat modul de gandire atunci cand am citit anuntul din ziar. Totul parea perfect!  :) Mi-a placut foarte mult pentru ca mi-a inspirat incredere, mie si colegei mele, de aceea ne-am hotarat sa venim aici.
In al doilea rand, odata ajunse aici, ne-am dat seama ca poti sa faci ce vrei si cum vrei in fata camerei, nimeni nu te obliga sa faci nimic din ceea ce nu vrei si mai ales nu te obliga nimeni sa mergi pe strada si sa te prostituezi, cum crede toata lumea. Nimeni nu te atinge, nimeni nu-ti da ordine!
In concluzie, acum cred ca videochatul este un job ca toate celelalte. In plus, este foarte relaxant sa stai pe canapea si sa vorbesti cu prietenii pe site-uri. Ar trebui sa incercati si voi! ;)

Un comentariu:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.