marți, 22 martie 2011

Dupa 9 luni la Fetele Norocoase... by Sabina

Pentru mine, acest job este nemaipomenit din punct de vedere financiar!   :D
Am terminat o facultate si mi-am un loc de munca... N-am gasit nimic care sa ma faca fericita din toate punctele de vedere  :(
Dupa un timp, am gasit anuntul de la Fetele Norocoase in ziar. Iar dupa multe discutii cu prietenul meu, am decis sa incerc. Am sunat si  m-am intalnit cu domna Mihaela.
Bineinteles ca mi s-a parut foarte greu la inceput, dar doamna Mihaela m-a sustinut  si m-a ajutat mereu cu tot ce a fost nevoie.
Pentru mine, conteaza foarte mult atitudinea colegilor si sefilor, atmosfera din locul de munca. Dupa 9 luni de zile aici, ma simt ca intr-o familie... :)
Felicitari!!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.