miercuri, 23 martie 2011

Acum am inteles ce inseamna Fetele Norocoase! :) by Andreea

Inainte credeam ca videochatul este echivaletul prostitutiei. Si eu am judecat persoanele care lucrau in acest domeniu si chiar ma feream de ele... insa habar nu aveam ce inseamna acest job.
Acum am ajuns sa le apreciez pe aceste fete. Mi-am dat seama ca trebuie sa-ti folosesti inteligenta emotionala pentru a reusi sa cuceresti atatea inimi care au nevoie de caldura...
Ma bucur si sunt mandra de faptul ca am reusit sa ma integrez in acest mediu... am reusit sa imi descopar multe calitati pe care nici nu stiam ca le am!  :)
Incepe sa imi placa din ce in ce mai mult sa vin dimineata aici, la Fetele Norocoase!  :)

Un comentariu:

  1. vezi? eu cand ti-am spus :) ia zi drept... de cate ori ai fost ceruta in casatorie? :)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.