marți, 22 martie 2011

Povestea mea aici, la Fetele Norocoase :) - by Alexandra

Lucrez la FeteleNorocoase de aproape 6 luni. Cand am inceput sa lucrez aici, eram foarte timida si, ca majoritatea fetelor, foarte speriata de ceea ce m-ar putea astepta... 
Insa am fost intampinata de persoane foarte intelegatoare care mi-au oferit toate explicatiile de care aveam nevoie, care m-au tratat mereu cu respect si niciodata cu superioritate.
Am crescut saptamana de saptamana... La inceput, castigam 400- 500 de lei pe saptamana. Acum, am zile in care fac 400 de lei banii mei  :)
Castig pe luna cam 7000 de lei. La acesti bani se adauga bonusul de transport de 150 de lei si bonus-ul pt target atins de 1500 de lei. Deci, iau aproape 9000 de lei pe luna de aici, de la Fetele Norocoase   :)
Stiu ca poate vi se pare o suma astronomica, si mie mi se parea la inceput asa...
Insa, cu munca, cu perseverenta, cu unele investitii in outfit, lenjerie intima, accesorii feminine si alte trucuri... iata ca se poate!   :D
Castig de vreo 3 ori mai mult decat mama si tata la un loc si acest lucru ma face sa ma simt mandra de mine...  :)
Ma bucur ca am ales sa fiu norocoasa, ma bucur ca am ales Fetele Norocoase!     >:D<

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.