luni, 16 mai 2011

14.05.2011 by Leoaica- Fetele Norocoase

Cea mai tare experienta de care am avut parte! @-)
Astazi am fost la Gradina Botanica pentru a face poze noi pentru site-urile Fetele Norocoase. A fost super! Am fost la izvor, ne-am racorit piciorusele in apa, am mers desculte, ne-am catarat in copaci si ne-am alergat prin iarba!... Asaaa... ca fetele ;)))
Ne-am distrat foarte tare, am spus glume, am ras mai tot timpul si pozele... pozele au iest suuuper! :X:X:X:
A fost intr-aderar o chestie noua si ne-am bucurat enorm de o zi atat de frumoasa! :)
Cum eu si colega mea am venit cu ideea, am fost primele la fata locului. Cel mai mult imi pare rau pentru ca nu ni s-au alaturat mai multe Fete Norocoase Iasi in aceasta experienta. Doar inca o fata, Maria, a mai venit, care parea sa se distreze si ea copios cu noi. ;)))
Nu prea am cuvinte sa descriu cum ar trebui ziua de astazi, dar pot spune ca as repeta aceasta experienta inca o data... si inca o data, in locuri noi si cu mai multe Fete Norocoase! :D


Le strang in brate pe Fetele Norocoase din tura mea, din tura de noapte!... We are the best! ;))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.