marți, 3 mai 2011

Despre Ana, una din teamleader-ele de succes ale Fetelor Norocoase :-> by Laura

fetele norocoase ana
Ana de la Fetele norocoase m-a ajutat de fiecare data cand am avut o problema, o intrebare sau o nelamurire.
Am observat la ea faptul ca incearca mereu sa ne bine-dispuna. :)
Astfel, ne ajuta sa avem o atitudine cat mai buna in fata camerei si sa atragem cat mai multi membri. Adica ne face sa fim happy, sa fim optimiste, sa zambim mereu la camera, she helps us 2 say 'cheeesee!' ;)))
Iar asta ne aduce bani frumosi :P
Pe langa asta, apreciez la ea faptul ca in fiecare dimineata a venit la mine si m-a ajutat la calcule. Apoi, mi-a dat banii spunandu-mi mereu 'Felicitari, berbecutzo, este foarte bine! Dar sa stii, daca vrei, ca vei castiga si mai mult de-atat! ;) "
Am sa va spun un lucru: la inceput veneam 3, 4 zile pe saptamana si castigam pe noapte cam 160- 200 de lei.
Saptamana aceasta am venit de 2 ori (a fost si Pastele...) si am castigat in fiecare seara 400 si ceva de lei! :/
Conteaza ff mult sa vii odihnita la job si conteaza ff mult sa ai mereu alaturi pe cineva care sa te sustina! :)
Fetele Norocoase sunt norocoase fiindca te au pe tine, Ana! >:D<

2 comentarii:

  1. Ne bucuram pentru tine Laura, felicitari pentru succesele care li-ai obtinut si nu in utimul rind bravo tie Ana, ai o putere de convingere de invidiat. *)

    RăspundețiȘtergere
  2. da da da! Ana, colega mea, prietena mea, este un leader adevarat! :)
    Aplauze pentru rezultatele obtinute de Fetele Norocoase din tura Anei! ;)

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.