miercuri, 11 mai 2011

Emotionomics, pentru Fetele Norocoase! :D by Erika

fetele norocoase book
O carte pe care mi-a recomandat-o profesorul meu de marketing de la FEAA.
Am reusit s-o termin de citit... Spre surprinderea mea, este o carte care ma va ajuta si aici, la job la Fetele Norocoase.
Va invata si va demonstreaza un lucru extrem de important:
Oamenii, Toti oamenii, aleg cu sufletul si isi explica lor insisi alegerea facuta folosindu-si ratiunea.
Deci ratiunea explica alegerea facuta de suflet :)
Cu alte cuvinte, Fetelor Norocoase, castigati sufletul membrilor de pe site-uri si le veti castiga si ratiunea (adica portofelele :))) )

aaa... am uitat sa va spun: autorul cartii este Dan Hill, iar cartea o gasiti la Carturesti, Editura Publica :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.