marți, 17 mai 2011

Leoaico... nu vreau sa te superi pe mine, pls...

Fetele Norocoase
dar te-am batut la fund cu noile mele poze facute pe vapor la Ciric... :D ;)))
Sa bati la mine la usa maine seara cand te loghezi... sa iti arat noua mea galerie foto... :X:X:X
Sunt ff mandra de mine, i-am spus asta si doamnei Mihaela... m-a intrebat de ce? ;)))
well... trebuie sa recunosc ca am iesit taare bine in pozele astea... :">
Dar lasa, cand mai vine domnul fotograf la Iasi, voi veti urma la poze ;)
Si, daca mergem impreuna la mare, cu atat la mine, ne va face poze la toate acolo :P
Abia astept sa le arat maine si celorlalte Fete Norocoase noul meu album foto de pe site-uri! :D:D:D

Seee u! >:D< Ana

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.