duminică, 8 mai 2011

Josephina, iti multumesc! by Ionela

fetele norocoase josephina
Josephina, iti multumesc pentru ca m-ai ajutat din prima zi in care m-am angajat la Fetele Norocoase si mi-ai explicat cum sa ma loghez pe fiecare site in parte si m-ai sustinut de fiecare data cand am avut nevoie de ceva.
Ai avut ff multa rabdare cu mine la inceput, cand nu stiam sa-mi calculez banii singura si te rugam in fiecare zi sa-mi mai arati o data si inc-o data si tot asa... ;))

Iti multumesc pt toate sfaturile bune pe care mi le-ai dat! M-ai ajutat sa imi castig banii mai repede si mai usor aici la fetele norocoase! :)

2 comentarii:

  1. Bravo Josephine, numai de bine, sa stii ca chiar stii cum sati faci treaba si fetele sunt multumite de tine, un 10 din partea mea, si la mai mari realizari tura de dimineata.

    RăspundețiȘtergere
  2. aceeasi Karina10 mai 2011 la 18:35

    aceeasi Karina spunea...

    ...un spatiul ideal in care ti se contureaza personalitatea si pasirea catre un viitor mai optimist /in pofida crizei economice/...utilizandu/ti potentialul intelectual si jongland cu calitatile fizice vei domina acei membrii care pot fi cateodata impertinenti dar pot deveni niste gentelmeni de dragul tau...totul e ca un joc, un joc frumos in care trebuie sa adopti diverse masti, ca o actrita ce isi joaca rolul sau pe o scena virtuala...in studioul acesta vor exista mereu persoane care sa iti ghideze pasii catre profesionalismul in chat...chiar daca nu mai sunt team leader/ sefa de tura usa mea iti este deschisa daca doresti sa te initiez in tainele acestui domeniu...orice fata care lucreaza aici devine o norocoasa pt ca se va simti puternica, independenta financiar si va avea parte de prietenie din partea colegilor din studio...Be smart and lovely si lumea va fi a ta!...

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.