joi, 5 mai 2011

Feteloooor... azi vorbim despre reguli :)

fetele norocoase reguli
Ma gandeam zilele trecute sa abordez acest subiect si sa va cer parerile despre regulile Fetelor Norocoase. Parerea mea ramane aceeasi, ca regulile sunt necesare pentru ca altfel ar fi haos, dar vreau sa stiu parerile voastre, pro si contra... Ce reguli sunt ok, ce reguli va plac, ce reguli va displac...
Eu cred ca regula de "o singura fata in pauza" e super ok, pentru ca nu pierdem timp si implicit nu pierdem bani ;)
Apoi, mie mi se pare normal sa facem curatenie atunci and ne delogam :)
Girls, what du u think? Ce credeti fetelor norocoase? :D

2 comentarii:

  1. Reguli, regulile si disciplina sunt lucrurile care tin ordinea fireasca in lumea asta. Pentru toata lumea, eu am muncit de la 16 ani, am avut colective diverse, dar sa va spun una, pentru fetele care sunt la primul lor job, in fiecare colectiv exista un regulament de ordine interna care se respecta ca catre orice angajat. Si daca e sa analizezi aceste reguli tot in folosul nostru sunt create pentru a avea cit mai mult timp online si a cistiga cit mai multi bani.

    RăspundețiȘtergere
  2. Tania, ai dreptate... oriunde, in orice colectiv, mai ales intr-un mediu de lucru trebuie sa existe reguli. altfel ar fi haos.
    si mie mi se pare ok regula cu "o singura fata in pauza" iar despre curatenie... e logic si firesc sa facem odina cand plecam... doar facem dupa propria persoana, nu pentru altcineva

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.