luni, 9 mai 2011

Trecut vs. Prezent by Oana R. Fetele Norocoase

fetele norocoase bal
Hello, girls! :)
Ma numesc Oana, sunt eleva in clasa a 12-a si am ales Fetele Norocoase pentru ca... am deja experienta in video chat si acum pot sa deosebesc binele de rau ;))
Ca si voi, am ales video chat-ul deoarece mi se pare o activitate placuta si bine platita. :)
Am mai lucrat in acest domeniu timp de 2 luni la un alt studio la care am ajuns printr-un amic... eram curioasa ce este video chat-ul...
Mi-am dat seama ca nu tot ce zboara se mananca... :))) Deosebirile dintre fostul studio si Fetele Norocoase sunt mari: in primul rand, cei de la fostul studio erau foarte neseriosi, nu aveau foarte mari conditii, cereau foarte multe pentru ceea ce ofereau.
Am ales sa vin aici pentru ca mi-a placut enorm de mult prima impresie, prima vizita facuta aici, la sediu. :)
Motivele pentru care am ales sa vin aici au fost conditiile oferite, oamenii cu care comunic, independenta financiara si siguranta! De la Fetele Norocoase am primit exact ceea ma asteptam: corectitudine si colege de calitate. Imi place ambianta, atmosfera din studio, creativitatea, comunicarea...
La fostul studio se platea la 2 saptamani, iar primele banii din 2 saptamani ti-i oprea ca garantie deoarece, atunci cand nu mai vroiai sa lucrezi la studio trebuia sa anunti cu 2 saptamani inainte- altfel nu iti mai recuperai banii din primele 2 saptamani lucrate! :/ Era golaneala, era minciuna, lucruri care aici, la Fetele Norocoase, nu se petrec. Aici este un studio SERIOS. Imi place foarte mult atmosfera de aici, lumea, totul! Desi sunt la inceput, am inceput sa ma atasez de toate fetele de-aici!
Camerele sunt mobilate cu gust, iar Igiena este maxima! Imi place mult camera 3 deoarece tot timpul mi-a mers bine acolo- consider ca este o camera norocoasa pt mine! ;)) Si celelalte camere sunt ff frumoase, dar in camera 3 ma simt eu cel mai bine! :)
Sistemul ales de voi mi se pare foarte bun si corect. Primesc toti banii zilnic la sfarsitul turei, abia astept sa implinesc o luna de zile aici pentru a lua si primul bonus! :D Pana acum, am castigat in medie cam 100 de lei pe zi, insa in ultimele zile a inceput sa imi mearga din ce in ce mai bine! :-> Mi-as dori tare mult sa iau bonus-ul de 600 de lei luna asta, dar nu sunt sigura... Oricum, in cel mai rau caz, il voi lua pe cel de 300 de lei! ;)))
Eu ma loghez tot timpul in tura de dupa-amiaza, de la 15:00 la 22:00. Teamleader-ul turei mele, Lavinia, m-a ajutat foarte mult din prima zi, este foarte de treaba si ma inteleg ff bine cu ea. Cred ca este un leader bun pentru ca este corecta, cere si ofera respect si are acea atitudine de leader... adica iti demonstreaza, iti arata ca se pot castiga bani multi si usor pe aceste site-uri! :D
Cred ca un brand ff asemanator cu Fetele Norocoase este Fanta: Fanta este vesela, plina de viata, are energie si... este dulce ;))
Cred ca voi pleca ff greu de-aici! :)...

cu drag, Oana R.

3 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.