joi, 5 mai 2011

Tania, iti multumesc! :)

fetele norocoase
Iti multumesc fiindca m-ai ajutat in privinta setarilor la site-uri... M-ai ajutat ff mult pt ca erau unele lucruri despre care eu nu auzisem niciodata, unele lucruri care nu stiam de inseamna! :-/
Mi-ai dat sfaturi f utile in privinta show-urilor, m-ai invatat sa fac fake-uri...
M-ai ajutat sa castig bani mai multi si mai usor! Aici la Fetele Norocoase :D
Pentru toate acestea, Tania, vreau sa-ti multumesc!

Te imbratisez cu drag,
Alina- una din Fetele tale Norocoase :)

Un comentariu:

  1. Alina, vreau sati multumesc tie si tuturor fetelor pentru ca ati fost receptive la ceea ce v-am spus eu si v-am invatat si ati incercat sa puneti in aplicare toate trucurile noi invatate si va-ti sporit cistigurile, sunt bucuroasa si mereu incintata ca vad ca munca mea da roade, va pop pe toate si va astept oricind pentru sfaturi.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.