miercuri, 11 mai 2011

My first day ... by Isabelle- Fetele Norocoase

fetele norocoase isabelle
Prima persoana cu care am intrat in contact in prima zi aici a fost doamna Mihaela. Inca de la inceput mi-a inspirat incredere, cu toate ca aveam unele suspiciuni in privinta acestui job. Eu nu am mai lucrat niciodata in acest domeniu si aveam unele retineri...
Toate informatiile despre acest studio le-am gasit pe site-ul Fetele Norocoase si a fost singurul care mi-a inspirat incredere si pana acum nu am fost dezamagita si sunt sigura ca nici nu voi fi vreodata.
Cand doamna Mihaela mi-a prezentat studioul, mi-a placut mult ceea ce am gasit: un loc calduros, primitor, un loc minunat cu persoane dragutze.
Nu exista ceva care sa nu imi placa aici: totul este asa cum mi-am dorit sa fie asa cand m-am decis sa vin la Fetele Norocoase Iasi, poate chiar cu mult deasupra asteptarilor mele.
Lavinia (teamleader-ul turei de dupa amiaza) a fost prima din Fetele Norocoase cu care am facut cunostinta. O fata de nota 10+, frumoasa, desteapta, prietenoasa. Ea a fost cea care mi-a explicat ce inseamna, de fapt, Fetele Norocoase si vreau sa ii multumesc pt toata grija si atentia acordata in primele zile. :)
In prima saptamana m-am logat pe site-uri in tura Laviniei, adica in tura de dupa-amiaza, iar apoi am zis sa incerc sa ma loghez si noaptea, in tura Anei :D
Tania, in putinele dati in care am stat de vorba cu ea, mi-am dat seama ca este o fire prietenoasa, mereu dornica sa le ajute pe fete atunci cand au nevoie de ea.
Despre Ana as putea sa scriu multe, dar multe lucruri... Dar prefer sa scriu un post separat, doar despre ea, pentru ca merita! ;))
Datorita ei si Laviniei si doamnei Mihaela, Fetele Norocoase imi inspira Incredere (in mine insami si nu numai), Feminitate, Independenta.
Cam atat pentru inceput... lucrez aici de 3 saptamani si sunt sigura ca, odata cu trecerea timpului, voi avea de adaugat si alte lucruri dragutze. :P
Ador atmosfera de aici si sper sa fiu mult timp in acest colectiv! :)

Un comentariu:

  1. aceeasi Karina11 mai 2011 la 18:29

    Bun venit la noi draga colega!...sper sa te acomodezi in atmosfera noastra!

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.