marți, 10 mai 2011

Aici, la Fetele Norocoase, am castigat nu numai bani, am castigat o prietena! by Iustina

fetele norocoase studio
Buna!
Numele meu este Iustina- Mihaela, iar prietenii imi spun Iustina. :)
Am mai lucrat pana acum in acest domeniu, insa nu foarte mult timp pentru ca nu eram multumita de atmosfera din acel studio.
Am ales videochat-ul pentru ca este cea mai buna si mai convenabila modalitate de a face bani cat esti studenta: programul iti permite sa te ocupi si de facultate.
Pana sa vin la Fetele Norocoase Iasi a fost foarte greu, mai ales pentru ca am incercat sa imi caut alt loc de munca si am dat peste niste persoane foarte needucate!
Este o mare diferenta intre Fetele Norocoase si studio-ul unde am lucrat! Acolo fetele erau rele, nu se ajutau si puteai sa te astepti la orice atat din partea lor, cat si din partea sefilor!
Fetele Norocoase este studio-ul unde toata lumea e buna, amabila si intelegatoare. Am ales sa vin aici deoarece in anuntul din ziar scria: 'stiu ce inseamna respectul fata de o alta femeie'.
Nu eram absolut sigura ca nu voi da gres venind aici, dar am incercat si acum nu regret nimic!
Cand am venit aici doar speram sa fie bine, apoi am vazut ca ce am gasit aici este deasupra asteptarilor mele!
Imi place foarte mult atmosfera si faptul ca fiecare fata lucreaza singura intr-o camera, fara sa i se incalce dreptul la intimitate (asa cum se intampla la celalalt studio). Camera mea favorita este tot camera 3, ca si in cazul Oanei R. ;))) In aceasta camera ma simt ff bine si cred ca imi poarta noroc: castig mai mult cand lucrez in aceasta camera! ;)
Daca ar fi sa asociez imaginea Fetelor Norocoase cu ceva, acel ceva ar fi un suc natural, Prigat! :D
Sunt foarte multumita de sistemul de management. Pe Lavinia (teamleader-ul turei de dupa-amiaza) nu o stiu foarte bine, dar cred ca este o fata foarte buna si sunt convinsa ca se ocupa cum se cuvine de fetele din tura ei. Eu ma loghez numai in tura de noapte, iar teamleader-ul meu, teamleader-ul turei de noapte este Ana! :->
Ana este foarte amabila, intelegatoare si m-a ajutat foarte mult! :)
Taniei ii sunt enorm de recunoscatoare pentru ca m-a invatat foarte multe, lucru ce m-a ajutat sa castig mai multi bani si sa fiu mai motivata! :P
Modul in care ne primim banii cred ca este cel mai bun si mai corect: ce pot sa cer mai mult decat sa primesc banii, toti banii, zilnic?! Sa mi-i calculezi singura, sa ma duc cu hartia la teamleader si sa iau banii- mi se pare super! :D
Fetelor, va multumesc! :-* :-* :-* (cate un pup pt fiecare: Lavinia, Ana si Taniaaa! :D )
Eu cred ca principalele calitati ale unui teamleader ar trebui sa fie: harnicie, corectitudine, amabilitate si fie o persoana sociabila :)
Ma bucur mult pentru ca, venind aici, am castigat nu numai bani, dar am castigat si o prietena: pe Ana! :)
Imi place mult acest studio si nu as schimba nimic. As defini acest loc astfel: corectitudine, respect si placere!
Multumesc Fetelor Norocoase! :)

Iustina

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.